onsdag 30. januar 2013

Hekletepper

Før eg lærte meg å strikke for en 5 års tid sia, gikk det i hekling og kun det. Har hekla endel opp gjennom, men e jo særs lite som er tatt bilde av....."en gang eg får tid" skal eg dykke ned i arkivet på pc'n i mappa som går under det forenkla og forklarande navnet "eldre bilder". Trur det berre ligger sånn rundt 12000stk der så finner det nok lett... ;o)

Men i allefall, nåken større tepper har det blitt oppgjennom, og to av dei har eg sjøl. Blitt til ved slump to av dei, -eg kom over rødt og naturfarga mor aase-garn på rema en dag dei trilla inn en ny palle. Og eg klarer berre ikkje å la være å ta med meg masse, -en palle med garn gjere nåke med sånne uhelbredelige som meg. Så då va det å legge alt anna til sides og begynne samme kvelden. Bestemorsruter går jo fort, og på overraskande kort tid var juleteppet ferdig. Ligger no fast i julekassen som blir tatt opp i beg av desember kvart år.
husker ikkje kass nål eg brukte, men hekla i allefall en avsluttande buekant rundt.
 

Dette naturfarga teppet har ei litt artig historie, -mamma skulle prøve seg som "skikkelig husmor" då ho venta sin første for nærmare 40 år sia, og begynnte på et babyhekleteppe. Men tolmodigheten va vel ikkje heilt tilstede, så halvveis vart det lagt i en pose, -som ikkje vart tatt fram i lyset før eg begynnte å rote i "håndarbeidskassen" hennas i min spede hekle-ungdom. Så når brutteren skulle bli paps, kopierte eg det teppet og satte i gang. Tenkte at det skulle no bli et skikkelig et, som va stort og godt. Så et stykke opp i heklinga kom jo tanken at det va vel kanskje _vel_stort, og halvveis gav eg opp. Det hadde jo blitt aaaaltfor stort og tungt til å kalles babyteppe hvertfall! Så la det til sides, kjøpte babyull, tok ei mykje mindre nål og laga et som var i meir naturtro str, og dessuten mykje mjukare og lettare enn det here. Så 30 år etter fekk i allefall sønnen til broderen et slikt...! Men måtte jo nesten fullføre det store og når eg var komt så langt, så det vart gjort med brei kant med bueavslutning og greier.

Og SÅ såg eg det ikkje akkuratt ubetydelige fargeskillet mellom innfargingane på tråden (hadde jo låge så lenge at fargekoden var solgt ut).
Så då fekk eg meg et nytt teppe, -e både varmt og dekorativt, og stort sett kun eg som ser fargeskillet, -om eg no gidder å sjå etter det.... :o)

 
Denne gulvmatta synes eg berre e sååååå fin..! Hekla den til et vennepar som hadde fått seg ny hytte, og synes den vart så lekker at eg planla kor i huset eg skulle hekle slike å ha sjøl. Rosa tråd har vore i hus lenge for at snuppelina skulle i allefall få ei på rommet sitt........og etter det har ingen sett den, så ordtaket heiter. Men kanskje en dag....? Er lett å hekle og tar ikkje lang tid, -denne bør kanskje ikkje ligge i "sliterom" då den berre er av ull uten nylon. Akkuratt denne er hekla i cortina fra Spar Kjøp, etter mønster fra et Dale interiørblad meiner eg. Husker ikkje nålstr, men må no ha vore hvertfall 5mm.... :o)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar