onsdag 30. januar 2013

Jula varer heilt til påske...

årets jul vart prega av hastverksting, -som det som regel pleier å være rundt dei tider. I år var det en "hastekjole" til nieseprinsessa (kommer i et anna innlegg) og "hastekuler". Strikka maaaaange kuler i alle mønster då boka kom ut, og før eg gadd å fylle dei. Så kom kvelden dei endelig skulle få komme til sin rett, -og så vart dei KJEMPEstore...! rundt 15 stk så store som ûbermodne appelsiner......shit. Juletreet forsvant i alle kulene, så dei vart dermed donert til mamma som har 4m under taket og alltid høgger et _skikkelig_ tre, et sånt et som vi andre ikkje har plass til. Og på et skikkelig høgt tre passa dei jo kjempebra (takk og lov så slapp dei å ligge i ei skuff).
Etter det gikk eg litt i surge (som det heiter på mitt jobb-språk, når en går litt i metning), men etter å ha pynta sist års tre etpar dager før jul tok eg meg i å savne slike. Men etter å ha strikka ei med mønster, som ved et guds under vart akkuratt så stor som den skulle være (den vart fylt med en gang, om nåken lurte!) skjønte eg at det ikkje ville bli mange å pynte med dette året, -mønsterstrikk passer nemlig særs dårlig i kombinasjon med to små som krever deg jevnlig.


Så dermed vart det "hasverkskuler", -eller, "latmannskuler" kunne dei jo like gjerne blitt kalla.....Strikka rett og slett masse kvite og nåken røde kuler, og dekorerte dei med glitterlim. Og dei vart sååååå fine..! etter litt kluring med kass tipp eg skulle ha på limet, vart det både glitrende snøkrystaller og prikker.

 
Strikka på pinne 2,5 med PT 5 rød og kvit. Et nøste varer til mange kuler :o)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar