mandag 11. mars 2013

Kurs i Trondheim = meir pinner og garn.....


 Har vore ei veke på kurs i Trondheim, og på tross av lange dager og masse regning finner en alltids tid til å tråle byen etter nye skatter. Såvidt eg fant ut har sjølve byen to større garnbutikker, der den here sjarmerandes va en av dei.... At ikkje det å sitte på slike plasser blir gitt på blå resept! I allefall funker det skikkelig for meg, finner heilt roen og når garnet ligger så oversiktlig plassert som her e det jo berre en fryd å snike langsmed reolane :o)


Og ikkje overraskandes kanskje vart det nok en økning til garnlageret... Paris e til klutane eg strikker innimellom, gullgarnet er til hjerta eg strikker til venninna mi (må jo prøve fleire kvaliteter, helde jo ikkje med berre en ;o) gult til påskestrikk/hekling og PT Pandora som eg lenge har tenkt eg skulle prøve meg på. Men så hadde dei viking melkefibergarn, og dermed vart det med fire av dei og, -det aller aller aller aller mjukaste og glattaste garnet eg veit om. Såååå behagelig..! Så det blir undertrøye til minsta (hadde det vore tjukkare skulle eg strikka en til meg sjøl og....eller kanskje rett og slett et dynetrekk, så mjuk som den e). Dale Vipe e også et garn som ikkje blir ført heime, så det måtte eg og ta med nåken så eg kan sjekke ut.
Lurer veldig på glittergarnet fra Schachenmayer, gullet er til hjerte, sølven skal bli julekuler og grønn skal bli hjerte på hasselen min. Va planen. Så får vi sjå koss det e å strikke med :o)


Men...! Så hos garnbutikken Jens Hoff på trondheim Torg fant eg fleire karbonpinner, deriblandt pinne str 1mm...! Har eg aldri hørt om før, og når det er i karbon e det jo håp om at det går og. Så rett "heim" på hotellet og sprette det tynnaste heklenøstet og prøve, -under vises strikk på p 2mm mot det gule på p 1mm. Såååå smått...! Ikkje nåke for svaksynte, skulder- og armvondtere og utolmodige.... Og kan jo ikkje akkuratt sei dei va "behagelige" å strikke med (eg har her begynnt på ei kule så vart jo et ubeskrivelig knot i begynnelsen med berre 12m som en skulle øke), men tenker jo no på å strikke kle til minsta si minste lille dukke, berre sånn for å prøve.......Får bli en dag eg har "tid" ;o)

 
Trondheim e en utrulig fin by, vore her mange ganger tidligere for endel år sia. Her fra Nidelven, Nidaros og Gjelet mellom Rica Nidelven og solsiden

 
Her fra Tryvannstårnet der vi spiste lønsj kvar dag (!!!), statuen på torget i skumring og ei av dei sjarmeandes sidegatene i byen
 

Her e typisk tytto på tur, -musikk og strikk :)


Reisestrikkeveska, som går perfekt opp i dei fleste andre vesker, og har rom til både pinner og måleband og oppskifter. Denne gangen var det Geilsk sitt sjal "fritt slag" som var reisestrikk, -nåke som passa dårlig då eg rett og slett ikkje får has på oppskrifta og berre blir sittande og telle og rette opp alle feil og lese oppskrift....


Var skikkelig ruskevær dei første dagane vi va oppe, men gjere ikkje så mykje når en sitter inne i tryvannstårnet og kan følge med på det :o) Her kom snøbygene inn over Trondheimsfjorden, ikkje lett å tenke seg en vanligvis ser land på andre sia :o)


Men siste dagen, typisk, skinte det skikkelig opp og vart DET kanonværet...!


Men ikkje så ille å fly i slikt vær heller for den saks skyld...


No e det pakking og organisering for nok en tur i havet. Først strikk og tråd, -så alt det andre "kjedelige" ;o)

5 kommentarer:

  1. ÅÅ, nå vart eg frista av alt det nydelige garnet. Likte veldig godt garnet frå SCM med glitter i, det må eg også prøva få tak i. Spesielt den duse, grøne var god å kvila augene på.
    Ein god garnbutikk er nå den beste attraksjonen som er når ein er på reis:)

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for koselig kommentar og velkommen til bloggen min! Artig at du vil prøve å sy når du ikke har gjort det før. Hvis du søker på tutorial på bloggen min kan du finne flere nybegynnerprosjekter. Jeg ser at du er en racer med strikkepinnene. Veldig mye flott her på bloggen din. God helg til deg ønskes av Siri:-)

    SvarSlett
  3. Lurer på om du var på Tyholttårnet? Tryvann ligger tross alt ikke i Trøndelag en gang...

    SvarSlett
  4. Tryvann er i Oslo... er tyholt tårnet som er i Trondheim.

    SvarSlett
  5. Godt det er nåken som har augene med seg, klart det er tyholt :)

    SvarSlett