torsdag 27. juni 2013

kurv med tøfler og sommer!

For ei stund sia flytta et vennepar av oss inn i ny hytte (faktisk ei så lang stund sia at dei har rukke å flytte inn i ei ny.. ) og som innflyttningsgave hekla og strikka eg nåken par (..var det åtte mon tro...) tøfler og la i en hengeflettekurv og gav til dei. Men det var før blogspot og strikkeside på internett, så bilde blei naturlig nok ikkje tatt. Så då va det ekstra kjekt ho kom dragsande med den en kveld vi satt ute på verandaen på hytta i solnedgangen og det begynnte å bli småkjølig! Hadde nesten glømt heile korga, men der va dei, og laga i Drops Eskimo gjorte dei det dei skulle varmemessig sett og :o)



Her fekk eg jammen brukt opp endel rester ser eg..! Trur eg stort sett brukte mønster fra Garnstudio, og var veldig kjekt å sjå dei att. Og med tanke på den überstore korga med nettopp Eskimo som står heime og tar opp masse verdifull plass i trådreolen min var jo dette en god ide til vinterarbeid, -kjeme nok en ny sjanse til å kunne gje vekk ei slik korg :o)


Vi hadde nåken aldeles nydelige dager der ute, vi helde forresten sjøl på å skal bygge hytte på nabotomta. Og berre sjå her, -gu kor eg gleder meg til slike morninger der ute..! *lykke*



Går en litt opp fra sjøkanten finn en ei "kjykkje" som vi seier i sunnfjord, -et rimelig falleferdig gammalt hus. En dag tenkte eg eg skulle kikke inn og sjå ka som va, -va temmelig lite uteom nåken senger og en ovn,............................. Og så ei strikkejakke, av alle ting..! Hang så fint bak døra der, lurer virkelig på ka historia bak denne kan være! Er jo ellers berre nåken havarerte møllspiste småmøbler men ingenting nips eller småting, men altså denne.....


Og med dette, kårer det rett og slett til årets sommerbilde, ønsker eg alle en god sommer!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar