torsdag 5. september 2013

Har bestilt garn til et fantastisk sjal

I min surfing rundtom, kom eg over Tanis Fiber Art, en familiedreven garnfargebutikk i Canada (...av alle ting...). Der låg bildet av det flottaste sjalet, som eg berre MÅTTE ha...!

litfohs side på ravelry

Foto: Litfoh

....Har du sett.....???


Foto: Litfoh

Det vart berre så spesielt med det geometriske mønsteret, -har ikkje kikka på oppskrifta endå men mulig eg har gått på en smell.....Jaja, ikkje første gangen... :o)



Foto: Litfoh

Eg har bestilt akkuratt det garnet ho har strikka det i, -det er håndfarga og blir jo då forskjellig fra gang til gang. Men satser på det ligner... (men så jevnt som ho har strikka det, så skal det jo nåke til å få det likt uansett... :o)


Foto: Litfoh

Så då e det berre å sette seg ved postkassane og vente...!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å høre hvordan dette garnet er! har siklet over tanis garn lenge nå! ilke noe problem kjøpe til norge?:)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde aldri hørt om det før jeg kom over dette sjalet, men det vart ingen problem å få sendt det derfra hvertfall, og portoen var helt grei. Har ikke hentet det enda, håper det kommer _snart_ :o) Men har fått lovnader av hun som har strikket dette at det er et godt garn både å strikke med og hvordan det holder seg :o)

    SvarSlett